Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeTylko po co.... Po pierwsze, LPG dla globalnego rynku to nie obniżenie kosztów tylko ekologia, a że okazało się iż spaliny LPG nie są mniej szkodliwe od tych z etyliny to projekt można wsadzić do kosza. Po drugie, obniżenie kosztów i tego na czym opłaca się jeździć nie zależy od producenta, konstrukcji, innowacji czy "widzi mi się" Kowalskiego. Wystarczy podnieść akcyzę na LPG, obniżyć na etylinę i już cały biznes LPG można wysłać na bezrobocie. Nawet możecie skonstruować samochody na wodę, powietrze czy istną utopię perpetum mobile a rząd wpakuje Wam zaplombowane GPSy i będzie kasował 4,20zł za każdy przejechany kilometr (takie myto). Dla przykładu w USA cały czas dotowano projekty ekologiczne, były ulgi podatkowe dla posiadaczy aut hybrydowych i co się stało? Samochodów hybrydowych jest dużo i rząd połapał się, że spadły wpływy do budżetu a pieniądze na utrzymanie dróg są potrzebne (samochody hybrydowe palą mniej a jeśli podatek jest w paliwie to płacą mniej podatku) i wprowadza się oddzielny podatek drogowy dla posiadaczy samochodów hybrydowych... jak to mówią: "jak się nie obrócisz zawsze **** z tyłu..."
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza